Wednesday 19 July 2017

Jutawan Forex Indonesien Forum


Jalan Jutawan Forex Sekarang saya lebih menggunakan teknik Preis-Aktion atau ada yang sebut sebagai nackten Handel. Saya kurang menggunakan Anzeige. Beberapa bukan ni saya banyak Membran tentang Hohe Wahrscheinlichkeit Preis Action Formation. Pada sagt teknik ini lebih tenteram als mudah untuk difahamkan. Terutama Bagi Yang Baru Nak Belajar Zelt Forex, Elok Sangat Belajar und Fahamkan Preis Aktion ini. Sebab, dengannya baru kita betul2 faham sifat pergerakan Forex ini. Saya mula mengumpul formation2 yang Hohe Wahrscheinlichkeit dan trade menggunakannya. Nanti jika ada kelapangan masa, saya posten tentang formation2 ini Kalau pernah baca post saya pada Feb. 2013 (ja lama punya post tu kan ..), strategi multi akaun ni saya pernah einrichtung, tapi tak pernah berjaya laksanakan. Akaun Yang Buat Dulu Wortspiel dah luput, tak Boleh nak Zugang dah. Tak apalah Kita buatlah yang baru. Saya baru starten semula projek ini pada hujung Mac. Pada 25 Mac saya memulakan Einzahlung USD1000 ke akaun ibu. Sekarang ni, akaun ibu saya menggunakan Vermittler Forts. Kenapa Festungen - Sebab IB dia seorang kawan. Kalau ada apa2 hal broker ni, dia akan bagitau sagen sie dan cepat2 selamatkan duit dalam akaun itu. Kita tak tau Vermittler ni, kadang2 ada juga Vermittler yang ada masalah dan melenyapkan duit orang. Satu lagi, Forts ni ada Programm Beteiligung Yang Bagus. Kita pun tak tau bila kita Handel als Handel, tiba2 akaun Affiliate kita ada banyak baki. Saya buat Selbstbeteiligung je. Makna buat 2 akaun - akaun atas (Übersetzung) saya guna nama isteri. Di bawahnya, adalah akaun2 yang saya gunakan untuk Handel. Auftraggeber saya adalah saya sendiri. Huhuhu Alhamdulillah, sebelum masuk April (sebelum GST..hehe) saga berjaya menggandakan akaun ibu ke USD2500. Zurückziehen USD500 dan tinggalkan akaun ibu ni. Saya buat akaun Rempit Yang Pertama - Dengan Broker FBS. Kenapa FBS - Sebab akaun ni Verbreitung memang kecik. Depo USD500 dan merempit la disitu. Tapi malangnya Ablagerung ini tak Berjaya capai Sasaran. Selepas naik hingga ke USD800, akaun ini kaput. Maka sagena berbalik ke akaun ibu saya. Handel semula dengan berbaki USD2000 tu, untuk mencari modal semula sebanyak USD500. Alhamdulillah, beberapa hari tercapai und lajak sampai jadi USD2800. Jadi, zurückzuziehen USD500 dan tinggalkan akaun ibu. Saya buka pula akaun Rempit 2 - kali ni dengan Vermittler UMOFX pula. Kenya UMOFX dan tak sambung dengan FBS. Pertama - kerana saya kenale IB UMOFX ni dan Rate depo dia yang paling rendah sekarang - masih bei RM3.5. Yang kedua, di FBS saya guna akan 5-stellig und agak verwirrend (selalunya saya guna 4-stellig). Dan akaun Rempit 2 von UMOFX ni saya guna 4-stellig. Tapi, jangan risau. Saya akan kembali bangunkan akaun Rüstung 1, bila saya ada modal untuknya. Alhamdullah. Akaun Rempit 2 saya dah berjaya abschließen 1 malam tadi. Akan Start Schritt 2, hari ni. Harap2 minggu depan komplette Schritt 3. Akaun2 Rempit lain Yang menanti modal. Aufstellung 3 - IKOFX, Rempit 4 - INSTA, Rempit 5 - Exness. Tengah betrachten MOCASZ. Semua Dah Setup-Affiliate verifiziert. Kenapa saya cerita Einzelheiten ni. Un...................... Ini adalah versuchen saya yang kedua dengan strategi multi akaun. Tahun 2013 saya gagal, dan kembali belajar dan buat experimen teknik dengan modal kecil (USD10). Jetzt bin ich zurück. Hoffentlich kali ini boleh capai Ziel saya yang menjadi tajuk Blog ini. Akaun Ibu. USD 2.000 - dah ada. Bereitschaft bila memerlukan. Strategi Rempit: Schritt 1. 500 - gt 1.000 Schritt 2. 1.000 - gt 2.000 Schritt 3. 2.000 - gt 2.500 Rempit 1. Der erste Versuch fehlgeschlagen. 2. Versuch anhängig Rempit 2. Führen Sie Schritt 1. Balance USD1,000. Jetzt masuk Schritt 2. Rempit 3. warten modal Rempit 4. warten modal Rempit 5. warten modal. Alhamdulillah. Walaupun lama saya tak aktualisieren blog ni. Tapi Saya Tak pernah berputus asa dalam menjayakan matlamat menjadi Jutawan Forex. Setelah berkali-kali saya gagal als bermacam-macam teknik telah sagena kuba, mungkin dalam sebulan dua ini saya menemui teknik yang benar-benar serasi dengan saya. Memang tiada satu teknik yang perfekt, akan ada satu dua Position yang rugi, tapi secara keseluruhan saya Gewinn. Masalah saya sebelum ini, walaupun saya telah berjaya menjana berganda-ganda keuntungan daripada modal asal, oleh kerana saya menggunakan teknik margin zusammensetzung, bila ada satu verlust, ia merupakan verlust yang besar. Ini Mitglied kesan psikologi kepada saya. Saya nak cepat erholen, masuk lagi Markt dengan tergesa-gesa, dengan Marge Yang lebih besar sebab nak cepat erholen Verlust. Namun akhirnya, akaun saya hangus. Itulah yang saya lakukan berulang-ulang kali, sejak sagen mulakan blog ini. Sekarang, saga telah belajar daripada pengalaman pahit saya untuk matura pengawalan akaun secara paksa. Saya mulakan dengan akaun ibu - sagea mula dengan USD 1000. Kemudian, Saya berjaya menaikkan modal Saya - melalui teknik als Signal Yang sangat terpilih dan berhati - kepada USD2500. Saya keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun ibu saya biarkan bermodalkan USD2000 dan saya tinggalkan. Seberapa Boleh, Saya Tidak Akan Handel akaun ibu saya. Ini adalah akaun Garant Saya Ketika Saya Kehilangan Semua Modal. Cukuplah sekali ini saya Ablagerung RM3700 menggunakan poket saya sendiri. Selepas ini, harapan saya Ablagerung di akaun-akaun Forex saya (yeah meman akan ada Brieftasche akaun nanti saya cerita kenapa), adalah daripada penjanaan hasil Handel saya. Apa pelan saya. Daripada akaun bermodalkan USD500 itu, saya akan handeln dengan lebih agresif dan kuba menggandakan akaun sehingga 500. iaitu menjadi USD2500. Biasanya saya buat Ziel dengan 3 Schritt. 500 - gt 1000. Kemudian 1000 - gt 2000. Kemudia 2000 - gt 2500. Bila dah capai Target, sagena akan keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun berbaki USD2000 ini akan sagena tinggalkan sementara saya entwickeln akaun baru dengan modal USD500 tadi. Berapa lama sagena boleh capai 500 tu. Berdasarkan beberapa Versuch saya menggunakan akaun cent dengan modal USD10. Saya boleh capai akaun jadi USD50 dalam masa kurang 2 minggu. Ada juga dalam Versuch tersebut akaun saya hangus. Tapi saya erzeugen semula modal USD10 menggunakan akaun USD50 yang terhasil, dan teruskan dengan akaun baru yang lain. Saya merasakan, jika saya berjaya dengan modal USD10, apakah bezanya dengan modal USD500. Yang penting modale zusammensetzung mestilah berdasarkan jumlah yang sama. Contama, jika pada akaun cent USD10, setiap Position sagena akan masuk dengan 0.02 Los (iaitu USD0.20 bagi satu pergerakan Rohr). Maka, pada akaun USD500 sagena akan masuk dengan 0.1 Los (iaitu USD1 bagi satu pergerakan Pip). Schritt 1. dapatkan 500 pip dengan 0.1 lose setiap positionen supaya akaun sagea berkembang kepada USD1000 Schritt 2. dapatkan 500 pip dengan 0,2 lot setiap position supaya akaun saga berkembang kepada USD2000 Schritt 3. dapatkan 125 pip dengan 0,4 lot setiap position supaya akaun saya berkembang kepada USD2500 Jika Berjaya, zurückziehen USD500 dan buat akaun baru. Wiederholen Sie Schritt 1.FBS ist ein internationales Brokerage-Haus mit erstklassigen Finanz - und Investmentdienstleistungen auf der ganzen Welt. FBS Markets Inc. Darüber hinaus bieten wir unseren Kunden ein breites Spektrum an Dienstleistungen und ein wettbewerbsorientiertes Handelsumfeld. Unser Ziel ist es, erstklassige Technologien und Service Level Standards zu entwickeln und umzusetzen, die den Bedürfnissen der anspruchsvollsten Investoren gerecht werden. Unsere Arbeit basiert auf Transparenz, Ehrlichkeit und Professionalität. Unser engagiertes Team aus hochqualifizierten und erfahrenen Fachleuten arbeitet kontinuierlich an der Entwicklung und Weiterentwicklung von FBS Services. Unsere Mission, Es ist die Hingabe an die Wirtschaft und Industrie, die wir alle arbeiten, dass macht FBS unterscheidet sich von seinen Wettbewerbern. Unsere Aufgabe ist es, Händler mit dem höchsten Service-Level. Wir glauben, dass es in der heutigen, sich schnell entwickelnden Welt die einzig richtige Strategie für die Geschäftstätigkeit ist. Was wir tun Die kostbarste Auszeichnung für uns ist das Vertrauen unserer Kunden. Unsere ultimative Anstrengung ist, um sicherzustellen, dass Sie positiv schätzen unsere Arbeit. Wir schätzen unsere Klienten und arbeiten fleißig daran, ihnen Spitzenleistungen zu bieten. FBS wurde von Investoren aus über 50 Ländern ausgewählt. Mehrere hundert Händler verbinden FBS täglich. Unabhängige Rating-Agenturen erkennen hohe Qualität der FBS-Service und die Glaubwürdigkeit der Firma rsquos. FBS nimmt führende Positionen in anerkannten Broker-Ratings ein. FBS nimmt auch an internationalen Ausstellungen teil, hat Auszeichnungen und Preise für erstklassigen Kundendienst, Zuverlässigkeit und Top-Level-Handelsdienstleistungen. Warum wählen Sie uns FINANCIAL FREEDOM SUCCESS - FBS Der beste Broker in Asien-Pazifik-Region 2014 Best Broker in Südostasien im Jahr 2014 Best Forex Broker Mittlerer Osten 2014 Best Forex Broker Asien 2014 besten ECNSTP Forex Broker 2015 Welt besten Partnerprogramm auf Forex 2014 World besten Bonus Programm auf Forex 2014 Führend in Qualität Service für Kunden in Indonesien 2014 Die besten Broker Versicherung amp Service. Ausgezeichnet des Jahres Fotogalerie Belohnung, Seminar Forum, Aktivität

No comments:

Post a Comment